Oferta

FITS zapewnia kompleksową opiekę serwisową dla całego środowiska IT, niezależnie od jego urozmaicenia i złożoności. Specjalizujemy się w serwisowaniu platformy serwerowej x86, macierzy dyskowych wraz z przełącznikami SAN, bibliotek taśmowych oraz elementów infrastruktury sieciowej. Podpisując jedną umowę serwisową obejmującą całe środowisko lub jego wybrane elementy FITS zapewnia zróżnicowane poziomy wsparcia, adekwatne do przeznaczenia i istotności sprzętu. Dzięki temu koszty związane z utrzymaniem sprzętu pozostają na niskim poziomie. Flexible IT Solutions swoim działaniem obejmuje teren całego kraju, oferując żądany poziom SLA z gwarantowanym czasem naprawy urządzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia o jego awarii.

poziomy zgłoszeń serwisowych

Poziom podstawowy

  • Zgłaszanie awarii:
    5x8
  • Czas reakcji na zgłoszenie:
    do 8 godzin
  • Gwarantowany czas naprawy:
    w ciągu trzech dni
  • Naprawa w siedzibie klienta:
  • Wybrane podzespoły zapasowe u klienta:
  • Konsultacje zdalne poprzez e-mail lub telefon:
  • Przeglądy okresowe:
  • Okresowe czyszczenie sprzętu:
Więcej

Poziom srebrny

  • Zgłaszanie awarii:
    24x5 (dni robocze)
  • Czas reakcji na zgłoszenie:
    do 6 godzin
  • Gwarantowany czas naprawy:
    Następnego dnia
  • Naprawa w siedzibie klienta:
  • Wybrane podzespoły zapasowe u klienta:
  • Konsultacje zdalne poprzez e-mail lub telefon:
  • Przeglądy okresowe:
  • Okresowe czyszczenie sprzętu:
Więcej

Poziom złoty

  • Zgłaszanie awarii:
    24x7x365
  • Czas reakcji na zgłoszenie:
    do 4 godzin
  • Gwarantowany czas naprawy:
    Następnego dnia
  • Naprawa w siedzibie klienta:
  • Wybrane podzespoły zapasowe u klienta:
  • Konsultacje zdalne poprzez e-mail lub telefon:
  • Przeglądy okresowe:
  • Okresowe czyszczenie sprzętu:
Więcej

poziom platynowy

  • Zgłaszanie awarii:
    24x7x365
  • Czas reakcji na zgłoszenie:
    do 2 godzin
  • Gwarantowany czas naprawy:
    do 8 godzin
  • Naprawa w siedzibie klienta:
  • Wybrane podzespoły zapasowe u klienta:
  • Konsultacje zdalne poprzez e-mail lub telefon:
  • Przeglądy okresowe:
  • Okresowe czyszczenie sprzętu:
Więcej

słownik pojęć

Zgłoszenie awarii

Opis:

Zgłoszenie awarii odbywa się drogą telefoniczną, poczty elektronicznej oraz przez serwis www

Informacje dodatkowe:

Zgłoszenia przyjmowane są odpowiednio do poziomu wykupionego wsparcia serwisowego

Czas reakcji na zgłoszenie

Opis:

Oznacza maksymalny czas, w jakim inżynier serwisu zacznie aktywnie zajmować się zgłoszeniem.

Gwarantowany czas naprawy

Opis:

Określa maksymalny czas w jakim urządzenie zostanie naprawione

Informacje dodatkowe:

Czas liczony jest od momentu potwierdzonego przyjęcia zgłoszenia

Naprawa w siedzibie klienta

Opis:

Awaria zostaje usunięta poprzez wymianę uszkodzonego elementu na sprawny w siedzibie klienta

Informacje dodatkowe:

Domyślnie naprawa realizowana może być na dwa sposoby:

  • Jeśli uszkodzony element jest oznaczony przez producenta sprzętu jako CRU (Customer Replaceable Unit) sprawny element może być wysłany kurierem do siedziby Klienta i tam wymieniony przez osobę z personelu Klienta. Naprawa taka jest opcjonalna dla poziomów Złoty oraz Platynowy.
  • Inżynier serwisowy dokonuje naprawy sprzętu w siedzibie Klienta.

Wybrane podzespoły zapasowe u Klienta

Opis:

W przypadku poziomu serwisu Złotego i Platynowego elementy zdefiniowane jako newralgiczne (np. dodatkowe dyski) mogą być przechowywane bezpośrednio w siedzibie Klienta w celu jak najszybszej naprawy urządzenia w razie jego awarii.

Informacje dodatkowe:

Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy Klient odsyła niewykorzystane części do siedziby FITS na koszt FITS.

Konsultacje zdalne poprzez pocztę elektroniczną lub telefon

Opis:

Konsultacje dotyczą zagadnień związanych z serwisowanym sprzętem. Realizowane będą w najszybszym możliwym terminie, nie później niż trzy dni robocze od momentu zgłoszenia zapytania.

Przeglądy okresowe

Opis:

Na początku i w połowie okresu umowy serwisowej Inżynier FITS dokona przeglądu serwisowanych urządzeń

Informacje dodatkowe:

Obowiązuje dla długości umów od 12 miesięcy. Dla umów krótszych wykonywany jest tylko przegląd inicjalny.